Wybielanie się Polaków w roz. pt. Słowo Wstępne do ks. pt. Protokoły Mędrców Syjnonu
Jacek Marcin Jaworski
2024-05-15 21:42:34 UTC
Dobry wieczór!

Jak podają w art. z d. 2024-02-22, czw. (publikacja):

https://rynek-ksiazki.pl/aktualnosci/policja-i-abw-w-wydawnictwie-3dom/

Wydawnictwem 3dom.pro "zaopiekowało się" ABW, jednak z jakiegoś powodu
jeszcze go nie zamknęło. Ja puki co zamówiłem w nim "Protokoły Mędrców
Syjonu" (wyd. 3DOM, 2024r., Częstochowa, błędnie podano "wyd. 1.") bo
interesują mnie cwane chwyty jakie można wykorzystać w życiu i w
karierze, a jakie tam są omawiane (ale tylko te co nie krzywdzą ludzi,
bo stosowanie chwytów krzywdzących ludzi jest zbrodnicze). Dziś zacząłem
czytać "Protokoły..." i przeczytałem roz. "Wstęp (chyba) krytyczny",
"Przedmowa" i "Słowo Wstępne".

Roz. "Słowo Wstępne" powinien się nazywać "Słowo Wstrętne", bo to są
kłamstwa idealizujące dyktatury i rządy w Polsce. Przejdźmy do konkretów.

cytat z "Protokoły" roz. pt. "Słowo Wstępne" s. 11 (pisownia org.):
"Skąd powstała u nas kwestia żydowska i jakie jest jej źródło? Od czasu
tak zwanego sprowadzenia przez Kazimierza Wielkiego żydów, osiedlili się
oni w Polsce i przez długi szereg wieków pędzili żywot spokojny.
Prześladowania na tle religijnym lub waśnie wyznaniowe były w Polsce
nieznane. Tolerancja będąca jedną z cech naszego charakteru narodowego
sprawiła, iż pod skrzydłami Najjaśniejszej Rzeczypospolitej
zamieszkiwali nie niepokojeni przez nikogo przedstawiciele obrządku
wschodniego, ewangelicy, arianie, mahometanie i żydzi.
Stan taki trwał setki lat."

Podobnie kłamie pl.wikipedia.org, w art. z d. 2024-05-15, śro. (dostęp):

https://pl.wikipedia.org/wiki/Kontrreformacja_w_Polsce

"[...] jednak jej polską specyfiką był stosunkowo niski poziom represji
wobec innowierców, uwarunkowany wiekową tradycją tolerancji [...]"

Ale dalej w tym samym art. piszą:

cytat: "Na Ukrainie działania kontrreformacji wobec prawosławia (w tym
narzucenie Kościoła unickiego), doprowadziły do wybuchu powstania
Chmielnickiego"

Czyli tak zajadle polscy czarni z KRK atakowali Ukraińców, że wybuchła
wojna domowa! Tak wyglądała ta "polska wielowiekowa tolerancja"!!!

cytat: "wykorzystywano też Sejm do zakazywania działalności np. braci
polskich"

Trzeba dodać, że nie był to zwykły "zakaz działalności" tylko albo
nawrócenie na KRK albo wygnanie z I Rzeczy [pospolitej], albo 3 opcja:
KARA ŚMIERCI!

cytat: "W 1611 roku na śmierć zostali skazani i straceni: członek
wspólnoty braci polskich Jan (Iwan) Tyszkowic za „herezję” oraz
kalwinista Franco de Franco za „bluźnierstwo”."

Tak wyglądała ta "polska wielowiekowa tolerancja"!!!

cytat: "Dochodziło również do procesów ze względów religijnych w których
oskarżeni innowiercy byli skazywani na śmierć i zabijani oraz tumultów i
napaści urządzanych przez tłum podburzany przez duchownych."

Czyli dochodziło do mordów sądowych oraz do samosądów! W dalszej części
tego art. są podane konkretne przykłady mordów. Tak wyglądała ta "polska
wielowiekowa tolerancja"!!!

cytat: "W Rzeczypospolitej zdarzały się również przypadki napaści,
zabójstw, niszczenia mienia i pogromów innowierców. Najczęściej takich
czynów dopuszczał się tłum, podburzony przez miejscowy kler katolicki
lub zakonników."

Czyli znowu samosądy. Tak wyglądała ta "polska wielowiekowa tolerancja"!!!

"Wykluczenie w 1712 protestantów z Senatu, a w 1734 – wykluczenie z
Sejmu, sprowokowało interwencję Prus i Rosji pod hasłem „obrony praw
innowierców”."

Tak wyglądała ta "polska wielowiekowa tolerancja"!!!

pl.wikipedia.org nawet słowem nie wspomina o masowym paleniu w czasie
kontrreformacji całych bibliotek zawierających księgi historyczne
dokumentujące dzieje Polski przed 966r. (narzucenie KRK polskiemu
społeczeństwu) Np. ze strony p. Pawła Szydłowskiego z Kanady jaką
prowadził na serwerze Youtube.com wiadomo, że Kronika Długosza ocalała
tylko dzięki temu, że... Żydzi ją wywieźli zna Zachód i wydali ją we
Francji. Gdyby nie tego typu konspiracja nikt by nic nie wiedział o
pogańskiej Wielkiej Lechii która prawie 1000 lat śmiała się do rozpuku z
nowego, żydowskiego kultu Jezusa (nawiasem mówiąc Żydzi z tego śmieją
się do dziś).
Arch. filmów p. Pawła Szydłowskiego ciągle jest dostępne (w d.
2024-05-15, śro.) na Youtube.com:

https://youtube.com/@rationalatheist100?si=GT94nEQDsI-nDJIi

O paleniu bibliotek wspomina art. z d. 2024-05-15 (dostęp):

https://usosweb.uksw.edu.pl/kontroler.php?_action=actionx:katalog2/przedmioty/pokazPrzedmiot(prz_kod:WS-NH-HI-Ksstosy)

cytat: "W 1581 roku w Wilnie miało miejsce masowe palenie dzieł
„akatolickich”"

Jednak w świetle tego co podaje p. Szydłowski nie było to wcale zjawisko
marginalne tylko metodyczne czyszczenie bibliotek z niewygodnych dla KRK
dokumentów historycznych.

Spokojnej nocy!
Jacek Marcin Jaworski
A. Filip
2024-05-15 21:56:04 UTC
Post by Jacek Marcin Jaworski
Dobry wieczór!
[...]
[…]
Widać że nie podejścia "prawniczego" :-)

Do napisania "wielowiekowa tolerancja" nie wystarczą dwa wieki
tolerancji? Napiszesz że nawet tego nie było?

Ja dotąd pamiętam "dyskusje" z "bojowym (słowem) Niemcem" który
wyjeżdżał z wykopaliskami germańskim w Polsce przeciw moim wykopaliskom
słowiańskim po Łabę. Żaden z nas nie kłamał tyle że to było bicie piany
bez podawania dat/okresów osiedleń, Takie podawanie prawdy w sposób
"mogący" wprowadzić w błąd. [IMHO GW tego uczy że ho-ho :-) ]
--
A. Filip
Jacek Marcin Jaworski
2024-05-17 21:42:34 UTC
Post by A. Filip
Do napisania "wielowiekowa tolerancja" nie wystarczą dwa wieki
tolerancji? Napiszesz że nawet tego nie było?
Nie było! Ten przytoczony przeze mnie cytat podobno pochodzi z 1919r.
Post by A. Filip
"Wykluczenie w 1712 protestantów z Senatu, a w 1734 – wykluczenie z
Sejmu, sprowokowało interwencję Prus i Rosji pod hasłem „obrony praw
innowierców”."

Natomiast po 1795 za sytuację na terenach I Rzeczy [pospolitej]
odpowiedzialni byli zaborcy. Więc nie można mówić o "ostatnich 2
wiekach" przed 1919r. Bo to w praktyce oznacza okres od 1719-1795.

Natomiast jeśli chodzi o ostanie 100 lat, to przecież w II Rzeczy były i
"getta ławkowe" i Bereza Kartuska. A w PRL mordy sądów stalinowskich na
AK-owcach i wielu innych "wrogach demokracji ludowej". Było wysiedlenie
Niemców za Odrę. Była akcja Wisła.

Po za tym trzeba powiedzieć, że nawet dziś, w III Rzeczy [pospolitej]
prześladuje się ludzi za ich pochodzenie. Np. ja nic nie zrobiłem w tym
życiu przeciwko "Najjaśniejszej Rzeczy [pospolitej]", a polscy bogacze
nie chcą mnie zatrudnić w zawodzie programisty. Mimo, że przez całą moją
młodość trąbili w TV, Radio i w gazetach o czekających kokosach dla
programistów. Ja nigdy kokosów nie zarabiałem i płacili za mało nawet
bym samodzielnie mógł się utrzymać. Podobnie sprawa wygląda z
możliwościami studiowania na PG: zero nowoczesnych kier. studiów
zaocznych. A do tego na (wszystkich?!?) kier. inżynierskich w programie
studiów zaocznych jest 7 semestrów z j. ang.!!! Co jest czystym
szaleństwem (tego nie było na pocz. XXIw.).

Spokojnej nocy!
Jacek Marcin Jaworski

andal
2024-05-16 00:27:40 UTC
[...]
Jaworski! kłamiecie jak żyd!

S Ł O W O WSTĘPNE.

Uświadomienie faktu niebezpieczeństwa grożącego społeczno-
ściom chrześcijańskim ze strony niewidzialnej konspiracji żydo
wskiej, staje się nakazem moralnym w Polsce, gdzie wpływy żydo-
wskie są stokroć potężniejsze, niż w państwach sąsiednich i iloś-
ciowo żydzi stanowią bardzo znaczny odsetek ludności.
Zainteresowanie sprawą żydowską stale wzrasta.
Prasa niemiecka poświęca tej sprawie wiele miejsca, wyda-
wnictwa drukują szereg sensacyjnych broszur dotyczących wzrostu
wpływów żydowskich w Niemczech (ostatnio wydana broszura
Wilhelma Meistra p. t. K s i ę g a W i n J u d y), w Auglji przed
paru laty ukazała się książka, przedruk z „Morning Post" p.t. „P r z y-
c z y n y w r z e n i a ś w i a t o w e g o . "
Cała teraźniejsza literatura żydoznawcza, przesiąknięta jest
zrozumieniem powagi sprawy, jaką traktuje, przez co staje się od-
biciem dążności narodów Europy do znalezienia wyjścia z sytuacji,
która w mniejszym lub większym stopniu zagraża ich naturalnemu
ustrojowi, a nawet istnieniu państw narodowych.
Najbardziej charakterystyczną i wzbudzającą najwyższe zain-
teresowanie jest książka wydana początkowo w języku rosyjskim,,
w ostatnich latach pi zetłómaczona na polski, p. t. „Baczność."
Treścią jej jest przekład z rosyjskiego „Protokółów mędrców Sjo-
nu," wydanych w Rosji w 1905 r., przez Sergiusza Nilusa z jego
przedmową i komentarzami. O pochodzeniu książki nie wiemy nic
ponadto, co stwierdza Nilus, mianowicie, iż zostały wykradzione
z mieszkania Hercla, jednego z założycieli Sjonizmu.
Treścią protokółów jest plan opanowania świata przez żydów,,
referowany przez Hercla na pierwszym kongresie sjonistycznym
w Bazylei w 1897 r. Nie będziemy tu czynili gruntownej analizy
planów naszkicowanych w protokółach — czytelnik sam wysnuje
z niniejszej książki odpowiednie wnioski.
Zwracamy jednak uwagę na zadziwiająco bezczelny i pewny
siebie ton autora protokółów. W takim tonie przemawiają jedynie
ludzie mający głębokie przekonanie i zupełną pewność, że plan ich
będzie wprowadzonym w życie.
Wojna światowa i rewolucja bolszewicka w Rosji potwierdza-
ją przypuszczenia, że plan mędrców Sjt nu nie jest urojeniem cho-
rego umysłu lub bronią używaną w pewnym zgóry ułożonym celu,
a jest ujawnieniem taktyki doskonale zorganizowanych i wydyscy-http://
rcin.org.pl
II
pilnowanych grup politycznych żydowskich, istnienie których stwier-
dzamy niezbicie w układzie stosunków politycznych podczas kon-
ferencji paryskiej 1918 i|19 r., w zdobyczach żydostwa, osiągniętych
w traktacie wersalskim i innych międzynarodowych klauzulach
krępujących narody Europy na rzecz żydów. Pochodzenie proto-
kółów schodzi na plan dru^i, wobec faktów, które zwróciły już po-
wszechną uwagę, że protokóły są wierneiu odbiciem walki — jaką
wszechświatowe żydostWo prowadzi dla opanowania społeczeństw
i państw europejskich i dla stworzenia w jednem z państw cen-
tralnej bazy żydowskich wpływów i władzy, opartych o największą
procentowo ilość ludności żydowskiej w tym kraju. Leaderzy po-
lityczni zorganizowanego żydostwa zaniechali już myśli tworzenia
mocnego państwa żydowskiego w Palestynie. Zrozumieli, że sku-
pienie ludności żydowskiej, będącej jedną klasą handlową w Pale-
stynie, zniszczy odrazu całą siłę społeczeństwa żydowskiego, pole-
gającą na eksploatowaniu społeczeństw, ze zdrowego organizmu
których żydzi czerpią soki.
Mamy powody żywić groźną obawę, że bazą żydowską ma się
stać Polska.
Państwo polskie, powstałe nie dzięki sztucznym, machinacjom
dyplomatycznym, polegającym na mechanicznem przekrawywaniu
karty Europ}7, lecz wytworzone rozpędową siłą życia, jakiej społe-
czeństwo nasze nie zatraciło przez lata niewoli — w rozwoju
swym czteroletnim nie sta^o się odpowiednikiem żywiołowego dą-
żenia do rozrostu i odbudowy społeczeństwa.
Społeczeństwo polskie jest zdrowe, a państwo słabe i cho-
rowite.
Muszą więc warstwy dbające o dobro Ojczyzny doszukać się
przyczyny, zamierania rozwoju polskiego państwa, zatrzymania
w budowie odradzającej się Rzeczypospolitej.
(Joraz wyraźniej zdajemy sobie sprawę z tego, że przyczyną
powstrzymania naszego rozrostu i ^cementowania państwowego,
jest organizacja, w której interesie leży nie dopuścić do istnienia
silnej Polski narodowej.
Kto przeczyta uważnie „Protokóły mędrców Sjonu", temu ła-
twiej będzie zdać sobie sprawę z tego, kto jest wrogiem, ciskają-
cym kamienie pod nogi naszej odradzającej się Ojczyzny.
„Dla osiągnięcia celu—panowania nad światem, wróg ten obrał
jedyną drogę, którą mógł obrać pasorzyt. Nie własną pracą i dźwi-
ganiem siebie na wyższe szczeble rozwoju, nie doskonaleniem sie-
bie — ta droga nazawsze przed nim zamknięta, — ale poniżaniem
innych, obezwładnianiem i cofaniem, utrudnianiem życia, zamętem,
truciznami i wszelkiego rodzaju ciężarami, ciskanemi na plecy lu-
dów, postanowił siebie wywyższyć i w roli władcy i pogromcy
świata postawić."
„Słynne „Protokóły", przed trzydziestoma laty pisane, całe od
początku do końca omawiają wyłącznie te właśnie sposoby opęta-
nia, poniżenia, cofania i przeciążania ludów brzemieniem zabójczym:
wojny, rewolucje, zaburzenia, ruina gospodarcza, niesnaski wewnę-
trzne, teorje wywrotowe, fałszywe nauki, pornografja w sztuce,http://
rcin.org.pl
III
szerzenie pijaństwa i t. d. — oto wszystko, co niesie rozkład i co-
fa ludzi do stanu dzikości i barbarzyństwa."
Jak dalece świadomym tych środków jest żyd wojujący i jak
o nie troskliwym, o tern przekona czytelników kilka cytat, które
z całości „protokółów" przytaczamy:
„Trzeba, aby przemysł wyssał z ziemi i pracę i kapitały, oraz
żeby przez spekulację oddał w ręce nasze wszystkie pieniądze ca-
łego świata, a tem samem zesunął wszystkich gojów do szeregów
proletariatu. Wówczas goje ukorzą się przed nami, byleby wy-
jednać dla siebie prawo istnienia". (Prot. 6).
„Podniesiemy płacę zarobkową, co jednak nie przyniesie żadnej
korzyści robotnikom, bo jednocześnie wywołamy drożyznę artykułów
pierwszej potrzeby. Prócz tego podkopiemy zręcznie i głębobo
źródła wytwórczości... Jednocześnie zaś zarządzimy wszelkie środki
do wyzucia z ziemi wszystkich gojów inteligentnych. Chcąc, aby
goje nie spostrzegli przedwcześnie istotnego celu działań, zakryjemy
go rzekonem dążeniem do służenia klasie robotniczej, oraz wszelkim
zasadom ekonomicznym (fałszywym), propagowanym czynnie przez
nasze teorje ekonomiczne" (prot. 6)
„Na każdy objaw przeciwdziałania musimy mieć możność wy-
wołania wojny z sąsiadami w tym kraju, który ośmieli się sprze-
ciwić naszym planom" (prot. 7)
.,My jesteśmy źródłem terroru wszechobejmującego. Mamy na
usługach ludzi wszelkich poglądów, wszelkich zasad: odnowicieli
Imonarchji, demagogów, socjalistów, komunistów, oraz wszelkich
utopistów. Wszystkich zaprzęgliśmy do pracy" (prot. 9.)
¡„Rozczłonkowanie na partje oddało wszystkie ludy do dyspo-
zycji naszej, bo chcąc prowadzić walkę, trzeba mieć pieniądze, które
1 są w posiadaniu naszem" (prot. 9).
Gdy to zostanie osiągniętem nastąpić ma nowa era ludzkości,
Sraj wymarzony, „wiosna ludówa, przepowiedziana w Talmudzie.
Pierwsze jaskółki tej wiosny ludów lecą na zew „mędrców" do Polski.
Wzburzyła się i zatrworzyła polska opinja publiczna, poruszyła
czujność społeczna.
Lecz zdawanie sobie sprawy ze zbliżającej się katastrofy, nie-
bezpieczeństwa nie zażegna, pierwszy okres — okres uświadomie-
n i a już nastąpił, musi nastąpić okres zbiorowego czynu, zespolonej
[świadomą wolą samoobrony.
Wierzymy iż „protokóły" sprawę uświadomienia, a więc i idą-
Icego za niem ratownictwa zagrożonych praw polskiego narodu
przybliżą.
Painters, electricians, comedians, journalists, rule the world.
Jacek Marcin Jaworski
podano "wyd. 1."
andal
2024-05-16 02:49:40 UTC
[...]
Szanowny Jaworski chcial siee zabawic w zyda? w cwanego ?

Dajcie Jaworski te klamstwa, moze cos sie przyda

ps. kiepski cwaniak z Jaworskieego, musial kupic szmelc zamiast sciagnac z
sieci
Painters, electricians, comedians, journalists, rule the world.
alojzy nieborak
2024-05-16 12:54:27 UTC
Post by Jacek Marcin Jaworski
Tak wyglądała ta "polska wielowiekowa tolerancja"!!!
Dziś masz tolerancję, Trzaskoś krzyży zakazał w urzędach.
Ofkors złośliwi/nieobiektywni wrzucają Trzaskosia na tle menory:)

Prześladowania w 1RP? Jak je ocenić?
Jeśli bezwzględnie wtedy 1RP wyjdzie źle.
A jeśli względnie porównując do innych państw, wtedy wyjdzie
umiarkowanie/dobrze.