Barany. Islandzka opowiesc/Rams/Hrutar (2015)
T***@somewhere.in.the.world
2016-02-12 21:11:28 UTC
https://pl.wikipedia.org/wiki/Barany._Islandzka_opowie%C5%9B%C4%87

No, urocza historyjka, ale te zachwyty i nagrody (film jest m.in
powaznym kadydatem do Oscara) uwazam za przesadzone.
Dla mnie 5+/10 - glownie za zdjecia, no i pokazanie tej islandzkiej
egzotyki.
No moze 6.
TA
RadoslawF
2016-02-13 15:11:06 UTC
Post by T***@somewhere.in.the.world
Witam,
https://pl.wikipedia.org/wiki/Barany._Islandzka_opowie%C5%9B%C4%87
http://youtu.be/SCBS2E9RRaw
[...]
Z tematyką grupy ma ten film tyle samo wspólnego co twoja nagonka
na mkarwana.

Pozdrawiam
T***@somewhere.in.the.world
2016-02-14 14:40:49 UTC
Post by T***@somewhere.in.the.world
Witam,
https://pl.wikipedia.org/wiki/Barany._Islandzka_opowie%C5%9B%C4%87
[...]
O, przeszlo. Myslalem ze sie scancelowalo.
Przepraszam za oczywista pomylke. Choc w sumie to jakas mila odmiana,
przerywnik w antysemickim serialu emitowanym przez pana mkarwana.
TA
mkarwan
2016-02-14 17:51:56 UTC
Post by T***@somewhere.in.the.world
przerywnik w antysemickim serialu emitowanym przez pana mkarwana.
Po raz kolejny ostrzegam Pana, Panie Sadurski, że pisze Pan o mnie nieprawdę
mając na celu pomówienie i znieważenie mnie.
Zgodnie z art. 212 par. 1 i 2 oraz art.216 par.1 i 2 KK. są to czyny
zabronione.
Jako Żyd po raz kolejny Pan świadomie kłamie i łamie prawo.

Gdyby oceniać Żydów tylko na podstawie Pańskiego zachowania można by
napisać, ze Żydzi podobni Panu to kłamcy, chamy i tchórze łamiący prawo.

Na zdjęciu Marcin Sadurski na tablicy upamiętnijącej Tytusa Chałubińskiego
zasłania nazwisko lekarza.