Zydzi - Polacy - glos zydowski
T***@somewhere.in.the.world
2016-04-20 16:50:37 UTC
Witam,
Poniewaz antysemicki troll, pan mkarwan, wciaz uprawia na tej grupie
antysemicka propagande, zapodaje link do wywiadu w ktorym historia
polskiego antysemityzmu jest pokazana z zydowskiego punktu widzenia:
http://wiadomosci.onet.pl/tylko-w-onecie/pawel-spiewak-ile-tych-pieknych-
kobiet-zginelo-swiat-utracony-zydzi-polscy/k4wlgw
TA
mkarwan
2016-04-20 17:16:23 UTC
Post by T***@somewhere.in.the.world
Poniewaz antysemicki troll, pan mkarwan,
Po raz kolejny ostrzegam Pana, Panie Sadurski, że pisze Pan o mnie nieprawdę
mając na celu pomówienie i znieważenie mnie.
Zgodnie z art. 212 par. 1 i 2 oraz art.216 par.1 i 2 KK. są to czyny
zabronione.
Jako Żyd po raz kolejny Pan świadomie kłamie i łamie prawo.

Gdyby oceniać Żydów tylko na podstawie Pańskiego zachowania można by
napisać, ze Żydzi podobni Panu to kłamcy, chamy i tchórze łamiący prawo.

Na zdjęciu Marcin Sadurski na tablicy upamiętnijącej Tytusa Chałubińskiego
zasłania nazwisko lekarza.
T***@somewhere.in.the.world
2016-04-22 17:04:55 UTC
Post by T***@somewhere.in.the.world
Poniewaz antysemicki troll, pan mkarwan,
Po raz kolejny ostrzegam Pana, [...]
A profesora Spiewaka pan nie chce pozwac?
Bo on wlasnie mowi o panu i panu podobnych.
A teraz spieprzaj, dziadu.
--
TA